• Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • przygotowywanie zleceń określonych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
  • dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach,
  • kontrola nad zapewnieniem zabezpieczenia awarii oraz kontrola usuwania skutków,
  • kontrola nad zapewnieniem bieżącej obsługi technicznej nieruchomości poprzez wyszukiwanie podwykonawców i nadzór wykonania zawartych na rzecz nieruchomości umów,
    • w ramach odrębnej umowy , optymalizacja kosztów, prowadzenie i nadzór remontów:
    • pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców.
    • zlecenie wykonania projektu (jeżeli będzie wymagany).
    • realizowanie wybranej (poprzez przyjęcie uchwały) oferty.
    • zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę.
    • zawarcie umowy na wykonanie remontu.
    • nadzór nad wykonaniem robót budowlanych.
    • odbiór (ilościowy i jakościowy) wykonanych prac.
    • rozliczenie remontu.